סה"כ צפיות בדף

יום חמישי, 14 באפריל 2011

סיקור BuxP



BUXP אתר PTC ותיק אשר קיים בשנת 2009.אתר זה נחשב לבין האתרים המובילים הרווחים והאמיניים באתרי הPTC היום.היתרון העיקרי שלו היותו BUXP עצם היותו אתר PTC - תוכלו בממוצע להרוויח כ-4 סנט ביום!
BUXP תומך גם לא רק בצפייה בפרסומות אלא באלמנטים אחרים:

1.Paid To Watch - ישנה אפשרות בBUXP לצפות בסרטון וידאו , על כל סרטון שתצפו תרוויחו כעשירית סנט .הזמן הממוצע שתצטרכו להמתין הוא כ-30 שניות בלבד!

2.Paid To Play-ישנם בBUXP משחקים, במידה ותהיו בדירוג העליון(3 המקומות הראשונים), BUXP יזכה אתכם בפרס כספי.

3.Get Paid To-
BUXP  תומך בGPT ,במילים אחרות ניתן להרוויח גם מהרשמה לאתרים אחרים - כך תוכלו גם להרוויח מBUXP וגם להגדיל את ההכנסה שלכם מאתרי PTC אחרים.
בנוסף BUXP תומך בGPT בנושא סקרים - תוכלו לענות על סקרים של חברות ענק , בהתאם לסקר תוכלו להרוויח ניקוד מיוחד בשם "SP" , עם SP תוכלו לקנות כרטיס למשחק הלוטו(שעולה רבע דולר לכרטיס), לפרסם את האתר שלכם בBUXP ולקבל 2500 צפיות ואף לקבל חשבון PREMIUM לשנה !!!!

הנה הוכחת תשלום רלוונטית של BUXP(14.4),ישנן עוד רבות(תגגלו)


BUXP  כולל בפורום.זהו יתרון עצום ביחס להרבה אתרי PTC שללא פורום .תוכלו בעזרתו להתעדכן על מצב BUXP, מבצעים, תחרויות, טיפים ועוד...
בנוסף BUXP אינו מגביל במופנים ישירים(Directed Referrals), זה הוא יתרון קריטי בשבילנו.BUXP גם מציע לקנות rented referrals אך בשונה משאר אתרי הPTC , BUXP ישאיר לכם את הrented refferals לתמיד!
BUXP יאפשר לך לעשות cashout כאשר-
דרך AlertPay - שמונה דולרים.
דרך PayPal- אם אתם Standard User  המינימום הוא שבעה עשר דולרים,אם אתם Premium User המינימום הוא שמונה דולרים(כמו AlertPay).
הבעיה היחידה והקצת מצחיקה של  BUXP, שBUXP לא כל כך ידוע.בד"כ אתרי PTC כאלו היו אמורים להיות ברמת ידיעה כמו NEOBUX, למרות זאת הוא BUXP אתר PTC אמין ורווחי.

לסיכום , BUXP  הוא אחד מאתרי הPTC האמינים והרווחים בשוק.במילים אחרות , אם לא תרשמו לאתר PTC תפסידו אתר PTC שבעזרתו תוכלו להרוויח רבות ובקלות.


לחצו כאן להרשמה!

ציון סופי:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה