סה"כ צפיות בדף

יום שני, 11 באפריל 2011

PTC מה זה ואיך זה עובד?

PTC

קודם כל ברוכים הבאים לבלוג :)
PTC, מה זה לעזאזל בעצם? המילה מורכבת משלושה מילים: Paid To Click. זוהי קטגוריה , מן הרבים של עשייה כסף מן האינטרנט.בעזרת שיטה זו , תוכלו להשיג אלפי דולרים בחודשים , ע"י שיטה פשוטה - צפייה בפרסומות,צפייה בEMAILS , הרשמה , כתיבת מאמרים ועוד...
ישנם אתרי PTC שמציעים לכם, לעשות משימות כמו שמצויינת למעלה , והן משלמות לכם כסף בסיום של המשימה.בנוסף תוכלו להרוויח כסף ע"י המופנים שלכם(זה יוסבר בהמשך), על כל הקלקה שלהם לדוגמא.אפשרות זו תלויה בהצעה של אותו אתר.
כמו שלמדתם , עד עכשיו אתם מרוויחים כסף מצפייה בפרסומות, אך מה יוצא לאותן חברות שמשלמות לכם על אותן הקלקות? ובכן אותן חברות , מרוויחות ובגדול ! באתרים , או באיימילים שהינכם צופים , משלמים אותם בעלי האתרים , סכום ספציפי שנכון לאותה חברה , בשביל מס' הקלקות מסויים.אותם בעלי אתר , צריכים את אתרי הPTC כדי להשיג דבר שנקרא במושג משווקי האינטרנט "traffic",על מנת לשפר את המיקום בגוגל , צריך הרבה כניסות לאתרים ושהצופים באותו אתר , יהיה גבוהה ועוד המון פרמטרים(לא רלוונטי לנו).אך העיקרי שביניהם הוא כניסות רבות.דמיינו לעצמכם שישנם אתרי PTC שיש להם מאות אלפי משתמשים רשומים, עשרות אלפי הקלקות ביום על קישור מסויים , איך זה מסוגל להקפיץ את ה"traffic" של אותו אתר.
לאחר שהבנו איך זה עובד,וכיצד החברות מרוויחות ולא מנסות לרמות אותנו,צריך להרשם לאתרים הללו(בסוף המאמר יש קישור,לרשימת אתרים הקדושים - אתרים שהם לא סקאם,בטוחים ואף ניתן להרוויח מהם מאות דולרים בחודש).
עכשיו החלק המעניין , והעיקרי של המאמר , איך ניתן להשיג את אותם אלפי דולרים בחודש?ובכן , כמו שהבנתם משלמים לכם כסף על צפייה בפרסומות.לצערנו הרב לא ניתן להרוויח בכמויות של דולרים , אלא בשל סנטים.אך יש פתרון לבעיה העולה , מופנים או שבשפתנו - Referrals. המופנים הם הגורם העיקרי לניפוח הרווחים.מופנה הוא אדם אשר נרשם על ידי הקישור שלך, או שנקנה על ידך.על כל הקלקה של המופנה, אנו מרוויחים סכום מסויים.בכמעט וכל המקרים הסכום על הקלקה נמוך מהסכום הקלקה שלכם,אך ישנם מקרים יוצאי דופן שזה קורה להפך.ישנם 2 סוגים של מופנים:
1.Directed Referrals(מופנה ישיר) - מופנה שנרשם תחת הקישור שלך.סוג של מופנה זה ההפך מן הסוג השני,יש סיכוי הרבה יותר גבוהה שהמופנה יהיה אקטיבי לטווח ארוך, וכך נרוויח יותר כסף.
2.Rented Referrals(מופנה שכיר)-מופנה אשר נקנה על ידך.אותו מופנה הוא BOT שנשלט על ידי האדמין.ניתן לקנות דרך אתרי הPTC מס' מופנים במחיר מסויים.היתרון של שיטה זו ביחס לשיטה הראשונה,הוא שניתן להשיג כמויות ענקיות של מופנים(מאות ואף אלפים! ), אך מצד שני ישנו סיכוי הרבה יותר גבוהה שאותם מופנים יהיו לא פעילים.

 ישנם אתרי PTC רבים.כמו שמציאות ישנו טוב ורע,גם פה יש.אותם אתרים הרעים מכונים אתרי רמאות או בשפתנו אתרי "SCAM".הסיכונים העיקריים שעולים מאתרי הסקאם הם , שאותם אתרים מסוגלים במידה ואתה משתמש באותו שם משתמש וסיסמא , לפרוץ לאתרי PTC אחרים בהם אתה רשום ואף לפרוץ לחשבון PAYPAL שלך.בנוסף לכך הם לא ישלמו, וינצלו את הפרטים שלנו לצרכיהם האישיים - להספים את האימייל שלכם,או שימוש בפרטים אישיים שלכם כמו שם פרטי ומשפחה וכו'...                        למרות שזה נשמע בלתי אפשרי ניתן לזהות אתרי SCAM אך כיצד?
1.מציעים תשלום גבוהה על כל הקלקה , בסביבות הכמה סנטים(לא תמיד)
2.מציעים תשלום גבוהה מדי על כל הקלקה של מופנה, בסביבות הכמה סנטים(נדיר מאד שלא).
3.כמות רבה מדי של פרסומות ליום - תלוי מאד בכמות ברווח על כל פרסומת,אם זה יהיה לדוגמא רבע סנט , סביר להניח שהוא לא סקאם למרות שישנו סיכוי.
4.על כל פרסומת שאתם לוחצים,ישנו זמן שצריך להמתין.הסתכלו על הרווח ביחס לזמן המתנה, אם הוא נראה לכם גבוהה מדי , תבררו עוד על האתר.
5.על מנת לבקש להוציא כסף,צריך לשדרג את המשתמש -החשד אצלכם צריך נורה אדומה!
6.לברר עד כמה אתר הPTC פופולארי - אתר אמין.
7.לברר מה השווי הכספי של האתר - כמות הPAYOUT הכללית של אותו אתר,מעריכה את שוויו הכספי.
8.אם אין ישנם הוכחות תשלום ברחבי האינטרנט , זה עלול לעורר אצלכם קצת חשד.
9.בדקו בבלוג שלי , אם האתר מצויין ברשימת הSCAM שלי , אם אין עליו תגגלו את השם של אותו אתר ועיינו בביקורות עליו.

זהו הנושא, האחרון שבו אעסוק במאמר זה.לאחר שהבנו , מהר PTC , כיצד הוא עובד , איך מרווחים,מזהיים אתרי סקאם או מדוע צריך לזהותם, האתר יעסוק בזרמים העיקריים של שיטה זו:
1.BUX - סוג של אתרים,המון מהם ידועים כסקאם אך בכל זאת ישנם אמינים.המאייפן העיקרי שלהם הוא התשלום הגבוהה על הקלקה על כל פרסומת.הPAYOUT גם יחסית גבוהה
2.AURORA - ההפך מאתרי BUX - משלמים פחות על כל הקלקה , בנוסף ה-PAYOUT נמוך יותר והם ידועים כיותר אמינים למרות שישנם אתרים AURORA רבים שידועים כאתרי סקאם 
3.Get Paid To - אתרים שכוללים , סקרים , צפייה בפרסומות , להרוויח מהרשמות ועוד...הם מאופיינים ברווח הגדול ביותר אך הם דורשים ביחס לשאר הזרמים - השקעה. התוצאה שלהם בהתאם.

מקווה שמאמר זה סיפק , את כל המידע לגבי PTC , אם ישנם שאלות תמיד ניתן לשאול אותי דרך באיימיל שלי:
cwmcfe@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה