סה"כ צפיות בדף

יום חמישי, 14 באפריל 2011

סיקור ClixSense



ClixSense הוא מבין אתרי הPTC הגדולים והמצליחים בשוק אשר קיים משנת 2007 !ClixSense עד כה שילם לכל המשתמשים הרשומים באתר כיותר מ1.2 מיליון $ ! אם אתה רוצה להרשם לClixSense ולהתחיל להרוויח מClixSense לחצו כאן!
הוכחת תשלום רלוונטית של ClixSense(4 לאפריל 2011):

ClixSense כמו שציינתי נחשב לבין אתרי הPTC הגדולים בשוק. ניתן להרוויח משלושה דרכים עיקריות:

1.View Ads - במילים אחרות ClixSense אתר , PTC.
ClixSense מציע לכם משיטת הPTC בממוצע 2 סנט ביום.ClixSense גם מציע לכם פרסומות מתעדכנות מה שאין באתרי PTC רבים - מדי פעם ClixSense יוסיף עוד פרסומות , בנוסף לפרסומות הבסיס שלחצת עליהם בתחילת היום .

2.ClixGrid -
בשונה מאתרי PTC רבים,ClixSense מציע לכם משחק ייחודי בשם ClixGrid.
 ClixGrid הוא משחק לוטו שClixSense יצר.ClixGrid  בחינם והסיכוי לזכות בפרס הראשון שהוא 5$ מאד גבוה.הClixGrid עובד על ריבוע גדול שמורכב מריבועים קטנים(כ-600) ובאחד מהם מסתתר הפרס הגדול.
ClixSense מציע לך 25 ניסיונות ,עפ"י הסטטיסטיקה יש לך סיכוי של 25/600 לזכות בפרס הראשון ב-ClixGrid .בנוסף הפרסים הראשונים והשניים שישנם בClixGrid גם כן מכובדים( פרס שני - 2.5$ דולר , פרס שלישי - 1$).
מי שקונה פרמיום , הסיכוי לזכות לזכות בClixGrid מוכפל.(מקבלים 50 הקלקות).

3.Affiliates- אם יש לכם תעבורה גבוהה דרך הקישור שלכם , ClixSense ישלם לכם כסף על כל מי שנכנס פעם אחת לקישור דרכם ! כתוצאה מכך,גם תרוויחו כסף מכל כניסה דרככם וגם יש סיכוי שירשמו לClixSense דרכם.


המינימום Cashout של ClixSense הוא 10$ .מכאן עולה יתרון חדש וזה שה-CashOut לא יצטבר , כמו באתרי PTC אחרים.
לאחר שהגעתם למינימום כסף על מנת לקבלו לחשבון PayPal/AlertPay , ClixSense שולח ימי שני תקבלו כספים(במידה ואתם שולחים ביום שני,הסיכוי נמוך שבאותו יום תקבלו את הכסף).בנוסף ClixSense מאפשר לשלוח צ'ק , אך בשונה מPayPal וAlertPay ההוצאה המינימלית היא 100 דולר,בנוסף יכול לקחת כחודש עד שתקבלו את הצ'ק.מצד שני צ'ק רווחי יותר כי ClixSense לוקחים עמלה נמוכה ביחס לPP.

בנוסף לכך אין הגבלה של מופנים בClixSense.זהו יתרון עצום ביחס לאתרי PTC אחרים שמגבילים אפשרות זו, כך תוכלו להרוויח כמות ענק של כסף ופחות לשכור מופנים שכורים(Rented Refferals).

לClixSense יש פורום.פורום הוא כלי משמעותי ושימושי בשבילנו - נוכל להעזר במשתמשים אחרים לשאלות , בעיות , טיפים , תחרויות ועוד...

הבעיה היחידה עם ClixSense , הוא הרווח היומי המינימלי  ,2 סנט.אנו ממליצים להוריד את הסרגל כלים(ClixSense ToolBal ) של הClixSense וכך תוכלו להרוויח עוד , חוץ מהרווח המינימלי היומי של ClixSense שהוא 2 סנט.למרות החסרון , ClixSense מוכיח את עצמו כבין אתרי הPTC הטובים ברשת והעמידים ברשת, לא רק זה ClixSense מאפשר לכם לשחק משחק לוטו ייחודי ClixGrid שמוכיח עצמו כרווחי וחוסך זמן.

ציון סופי:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה