סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 13 באפריל 2011

סיקור You-Cubez

Internet marketing with a cube

זהו סיקור מלא, על האתר You-Cubez . במאמר זה נציין את יתרונותיו , חסרונותיו וייחודיותו של אתר זה.
You-Cubez הוא PTC שהוקם בשנת 2007 , ונחשב לבין אתרי הGPT המצליחים והאמינים ברשת.
כיצד הוא עובד, מה ייחודי בו כל כך?
 הוא ייחודי בצורת רווח שלו-כשיש לך קובייה , המטרה הסופית שלנו היא : למכור אותה במחיר גבוהה יותר ממה שקנינו.על מנת שהמטרה תממש עלינו , לעלות את ערכה הכספי של קובייה על ידי Cube Funds.ניתן להרוויח CUBE FUNDS. מהדריכים הבאות:

1.להרוויח כסף מקוביות(Cube)- בדף הבית ישנם קוביות רבות .על כל 80 קוביות שתלחץ תקבל Cube Fund אחד , על כל 100 תקבל בונוס של 5 Cube Funds !למשתמש רגיל יכול ללחוץ עד כ200 הקלקות ביום(12 Cube Funds ביום) ומשתמש פרמיום 500 הקלקות ביום(30 Cube Funds ביום).האתר גם מאפשר , בשונה מאתרי PTC אחרים ללחוץ על כמה קוביות בבחת אחת .כתוצאה מכך תוך כמה דק' בלבד תוכל ללחוץ על 200 קוביות !

2.להרוויח כסף ממשימות(Offers)-  
You-Cubez  מציע לך להשלים משימות פשוטות - להרשם לאתרי כמו TWITTER,FreeLotto ועוד , ותרוויחו Cube Funds ולפעמים אפילו תקבלו כסף לEarning stats(הכסף שאתם מרוויחים מCash Cube).

3.להרוויח כסף משחקים(Games)-
You-Cubez מציע לך לשחק משחקים , כל 30 משחקים שתשחק(זה מחשיב גם אם אתה משחק אותו משחק מס' פעמים)תקבל Cube Fund 1, אם אתה תהיה בTop 10 החודשי ויש לך משתמש Premium,תקבל קובייה חינם !

4.להרוויח כסף ממופנים(Referrals)-
You-Cubez מציע על כל מופנה שירשם דרכך להרוויח Cube Funds,בנוסף לכך תרוויחו  על כל קוביית כסף שהמופנה לוחץ (Cash Cube) !


במידה ואינך יכול לקנות קובייה, למזלך You-Cubez תומך גם בשיטת Paid To Click.תוכלו להרוויח רבע סנט על כל קובייה מיוחדת אשר נקראת Cash Cube.ישנו למשתמש רגיל 9 קוביות Cash Cube בממוצע - נע לרווחים בין 2 ל3 סנט ליום.רווחים אלו רק מהקלקות שלך,תוכל להרוויח גם ממופנים או ממשימות שעשית.בנוסף You-Cubez מדי שעתיים או שלוש שעות מוסיף עוד קוביות Cash Cube או מאפשר לך עוד הפעם להקליק על אותן קוביות וכך תוכלו להגדיל את הרווחים שלכם!
במידה ויש לך 20 סנט , תוכל להעביר ל"בנק" של You-Cubez אשר נקרא A/C Balance.שם תוכלו להפקיד כסף שהרווחתם מצפייה בפרסומות או מכסף שהפקדתם מחשבון הPayPal או AlertPay שלכם.בעזרת הכסף שמופקד שם תוכלו לקנות ולמכור קוביות ולקנות משתמש Premium. 

You-Cubez משלם!הוא נחשב לבין אתרי הGPT/PTC האמינים ברשת , שלח עד כה כ-3 מיליון אירו למשתמש.
ישנם עוד הוכחות רבות , זהו רק קומץ!
בנוסף לכך תוכלו להפנות ללא הגבלה מופנים דרכם! זה אומר שתוכלו בקלות להרוויח כמויות ענק , ביחס לאתרי GPT/PTC אחרים שמגבילים אתכם בכמות מופנים!
You-Cubez  מאפשר לכל המדינות להרשם, זה אומר שאין להם בעיות תשלום.ומה אם בכל זאת יש לכם בעיה ? אל תדאגו תוך כמה דק' תקבלו תשובה מהLIVE SUPPORT של YOU-CUBEZ שנחשב לבין המהירים ברשת!כמו שציינו גם You-Cubez מאד ייחודי בשיטת הרווחה שלו - Cash Cube או מכירת המיקום הקובייה שלך,מה שגורם לאתר להיות מיוחד ומצליח כל כך ביחס לאתרי GPT הרבים הקייימים ברשת.

לסיכום , YOU-CUBEZ מאפשר להרוויח כסף בשיטה ייחודית - Cube ! הוא אמין  מאד , רווחי ואתר בעל סגנון רווח מיוחד!


Internet marketing with a cube


ציון סופי: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה